Aku mahu mereka melihat aku sebagai manusia yang berjaya .

Sunday, May 22, 2011

ya.. gelap itu malam

malam gelap.. hostel siswi KYM.. melaka.. aku keluar dari bilik.. ingin mencoretkan sesuatu.. duduk berdiri di tembok sambil tengok malam.. ya malam itu gelap..8:59 p.m.. dari jauh nampak kelibat lampu isyarat tekun melakukan kerjanya.. fikiran aku memikirkan sesuatu...
" Cik Leha? sy x faham catatan apa yang Cik Leha suruh buat?? adakah diari?? ooohh

entahlah.. aku hanya coretkan something yang aku nampak.... rasa... betol ke buku aku ni?
xpelah.. janji aku catat.

melihat pak guard bangunan sebelah yang termenung.. haisyy -___-''... x bosan ker jadi pak guard?

aku lihat lagi ke dada langit.. bintang satu cahaya terang dari yang lain.. menonjol...
AKU MAHU JADI SEPERTINYA!!!

aku pandang lagi.. kali ni ke depan.. kiri dan kanan.. aku lihat kaki langit.. jelas menunjukkkan BUMI INI BULAT!
YA ALLAH..KAGUM...




p/s: aku geram minah tu naek tangga bunyi plap plap plap kasut dia... CILAKE... !!!
sunday:22/5/2011 9:08 p.m Hostel kym melaka
t
a
t
a
-___-''

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...