Aku mahu mereka melihat aku sebagai manusia yang berjaya .

Friday, February 4, 2011

ini aku

pagi 6:24 a.m.. di melaka.. hahaha gua lma x hapdate blog.. huhuhu asimen melimpah2 membuatkan aku lma x menjejakkan kaki kat sini..lpas tu cuti  maaa.. raya cina.. skang aku kat melaka.. 2 jam jejalan kat melaka.. wehhhhh gua sesat beb.. jalan  KAKI ooooo  .. ari ni dah 5/2/2010.. sory kat sesaper yg follow ak yg x sempat ak follow.. nati2 ak free ak jejak korang wokey.. huhuhu :(.. ak nk story pon asa cam xder bnda nk story... huhu 
ekceli ni 1st time ak hapdate blog kat kedai mamak.. hehehe ov9 pusing2 melaka berdua..
mata ak ni ngah mnjeling2 pmpuan sexy kat meja depan.. amboihhh sexy.. sejuk2 cenggini dy boley pkai skirt pendek... dah la x nak taip dah.. bila2 ak btol2 free ak nk jejalan kat blog korang.:) 
t
a
t
a
-___-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...