Aku mahu mereka melihat aku sebagai manusia yang berjaya .

Wednesday, January 19, 2011

aku seorang yang berjaya



aku suka org marah aku.. aku suka org benci aku.. aku paling suka org cakap aku bodoh.. dan aku paling suka org cakap aku sial.. aku suka kalo ad org cakap ak g mampos.. aku suka sngat2 sebab ak seorang c bodoh yang malang.. mak aku pasti bangga.. ayah aku mesti gembira.. abang aku mesti tertawa.. akak aku mesti hati berbunga.. adik2 aku pasti berbangga ada kakak macam aku.. ya! sebab apa? sebab aku dikira berjaya coz dapat mcm2 anugerah tersohor.. aku suka kalo ader org tunjal2 kepala aku.. ak x suka tunjal slow.. aku pling suka ditunjal kuat2.. aku suka kalo org x suka aku.. aku suka malaz.. aku bnci rajin.. aku suka jahat aku x suka baek.. aku suka hati aku sakit.. ak x suka aku gembira...aku x suka org sayang aku.. aku suka org benci aku..aku suka org bercerita keburukkan aku.. aku myampah org cakap ak baek..aku x suka tolong org.. aku suka myusahkan org.. kalo org tu mtak tolong jugak SUMPAH AK XKAN TOLONG....SIAPALAH AKU NK TOLONG ORG KAN..:):):)


p/s:aku punya baek dah x nampak.. yes! aku seorang yg jahat yg myusahkan org yg pentingkan diri sendiri yg x tahu jga ati orang.. AKU MENGAKU!AKU KELIHATAN BERJAYA KAN???  FULL STOP.:D :D 
t
a
t
a
-___-''

"....sy akan berhenti bercerita pasal dy sebab sy x suka dy...."


1 comment:

Nur Liyana said...

best taw orang maki kiter.. dpat pahala free.. hik hik hik.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...