Aku mahu mereka melihat aku sebagai manusia yang berjaya .

Tuesday, December 21, 2010

cerita

haloooo haluuuuu.. wiiittt wiiittt... ehem3.. salam & salam sejahtera kepada semua.... cisss ayat skema! apa2 hal yg pnting JAWAB SALAM.. okehh aku nk bercerita pasal aper??  xder cita bez pon.. nk lpas ketageh jer.. oiiii ampa jgn pikiaq kot len lak nohh.. bukan yg tue... tadi aku bosan tahap nk makan ayam goreng... dalam duk mimpi2 ayam... aku wat la 1 cerita BUDUHHH.. haisyyyy jgn ckp buduhhhhh... tgok ckp lg.. x baek taw.. tukar ok.. nie ialah cerita KURANG CERDIK....
J
O
M

T
E
N
G
O
K

diari O_L:huhuhuhohohohoho
kali ni ader video yerr.. kalo nk tgok anda dinasihatkan klik bg kecik coz tulisan kat c2 besar sangat.anda mungkin penin kerana  diganggu music background.. coz ltak video kan...hahh x kira ak nk ltak lagu jugak.. pndai2 la ekk:P




hahaha buduh kan buduh kan.... ehhhhh kurang cerdik kan .. suka x? suka x? 
alaaaaaa x suka jgn gtaw aku.. korang kutuk belakang2 dah la.. jangan bg aku dengar... cian aku..
ok ok... ader satu g... cepat3.. 
T
E
N
G
O
K

yg nie aku wat bekurun dah... bley la tahan.. bez la jugak... cehhh masuk aeroplane bawak sendiri lak... :P haha
xperkan puji sndiri.. weeeeee okehhh sebelom tue....
saper nk g berak tu.. pegi la dulu... cian lak... jangan paksa diri...syuhhh syuhhhh... korang ingat aku xtaw.. nk berak cpat pegi... duk tahan2 lak...hahahaha...



dah ker???
o
K
e
H
tengok nie...:)


kih kih kih....... macam ape g kan.. xper xper.. aku boley majukan diri lg... tadi dah dapat asimen pertama... wat katon dengan kesan2 khas..... haha lmbat g nk siap.. nati aku tayangkan di pawagam! nantikan...:P
O
K
E
H
sampai sini jer... 
T
a
t
A
-_____-



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...