Aku mahu mereka melihat aku sebagai manusia yang berjaya .

Thursday, October 21, 2010

i love u

ader ape dgn i love u?
skadar kata2 atau nafsu?
atau puisi cinta untuk yg satu?
atau mngkin saja untuk menipu?

menipu apa?
hati kita...
kenapa?
kita jer yg rasa...
bagaimana?
hnya org yg x tahu erti cinta...
tp kenapa.. mengapa...
mengerti ker aku??
x..aku pon x tahu...
aku pon menipu & tertipu 
dengan I love u...

ya aku mmg x tahu..erti i love u..
dalam bm ak sayang kamu..
tolongla fahamkan aku
ak slalu ditndas & ditipu
ak xnak kaw pon mcm tue
sbb ak suka kamu..
sayang kamu... 
perlu kamu..
nak kamu...
boleh macam tue??

ak x perlukan i love u..
ak perlukan kamu
teman aku
jaga aku
sayang aku..

x suka aku?
bagitahu..
benci aku?
bagitahu..
x perlukan aku?
bagitahu..
ak pergi
ak xkan dtg lagi

ader aper dengan i love u?
ak btol2 sukakan kamu :)


"Jgn tggalkan orang yg Kte SYg utk org yg kte SUKA,krn org yg kte SUKA akn tgalkan kte untk org yg mreka SYG, jgn cuba punyai apa yg kte SYG, tp SYGlah dgn ape yg kte ada....."



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...