Aku mahu mereka melihat aku sebagai manusia yang berjaya .

Thursday, November 4, 2010

kamu seperti udara

sama sekali lg..
ya..ak rasa kamu seperti udaRA..
yg aku perlukan setiap hari
yg ak nikmati setiap pagi
yg aku perlukan smpai ak mati

ya aku tahu kamu ada
ada dan sentiasa ada
walau ak dimana2
yg ak x prnah nmpak dimata
yg ak hanya dapat RASA
YA KAMU SENTIASA ADA SEPERTI UDARA  YANG AKU RASA 

TUHAN

Terima kaseh sebab temukan kami berdua
Terima kaseh sebab biarkan aku jatuh cinta
Terima kaseh sebab kasih sayang DIA
Terima kaseh sebab aku sayang DIA
Terima kaseh sebab aku rindu DIA
Terima kaseh sebab DIA segala2nya
Terima kaseh sebab beri peluang ak nikmati masa DIA
Terima kaseh sebab ak x lupa DIA
Terima kaseh sebab wujudkan DIA seperti udara

Yg sentiasa ada
waktu ak berduka mengalirkan air mata
waktu ak tersenyum gembira
waktu ak perlukan DIA
Ya DIA yg aku suka :)

Awak.... sy sentiasa ader ntok awk 
SEPERTI UDARA..
sy harap awk sentiasa jadi UDARA sy


".... jadilah kamu seperti udara yg sentiasa ada untuk dia nescaya dia akan tersenyum bahagia....." __atiqahhalim18


p/s: ..yg pasti.... segala2nya......
tengok bawah
........................\    /.......................
..............................\  /.............................
................................\/...............................
.................................................................
.................................................................
...............................................................
......................................................
............................................
...................................
.............................
........................
.................
............
........
.....
...
..
.

CINTA ILAHI, CINTA HAKIKI DAN ABADI.. FAMILY IS EVERYTHING.. INGATLAH, IST LOVE IS 4 ALLAH... 2ND LOVE IS 4 RASULULLAH... 3RD LOVE IS 4 FAMILY AND MYSELF...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...